Vodja tima: Nana Ladinek
Projekt Vključujoči vrtec je v pomoč vzgojiteljem, ravnateljem in drugim strokovnim delavcem
pri zagotavljanju varnega in spodbudnega učnega okolja ter soudeleženosti in razvoju vsakega
posameznika.
V razvojni nalogi je poudarek na medsebojnem povezovanju strokovnih delavcev pri skupnem
razvijanju pedagoške prakse, usklajene z individualnimi potrebami in zmožnostmi otroka, ki
temelji na formativnem spremljanju ter spodbuja optimalen razvoj posameznika.
Projekt poudarja pomen vključenosti otroka v vzgojno-izobraževalni proces – spodbujanje
aktivne vloge otrok, omogočanje učenje otrok od otrok, vključevanje otrok v proces
načrtovanja, vrednotenja in samovrednotenja, omogočanje sprotnih in kakovostnih povratnih
informacij.
Cilji razvojne naloge
- Pripravljenost uvajati spremembe na področju zagotavljanja spodbudnega učnega
okolja: kakovostno komunikacijo in interakcije, spodbujanje samostojnosti in
samoiniciativnosti otrok, zagotavljanje ustrezno zahtevnih izzivov in dejavnosti, zagotavljanje
izkustvenega učenja z odkrivanjem in raziskovanjem ter ozaveščanje pomena čustev za
učinkovito učenje. - Zagotavljanje socialne klime, v kateri se prav vsak otrok dobro počuti.
- Zagotavljanje uresničevanja inkluzivnega okolja.
- Poudarjanje vloge vzgojitelja pri zagotavljanju visoke stopnje soudeleženosti otrok.
- Omogočanje različnih možnosti za stalno in kakovostno sodelovanje s starši.